سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق و زندگی
 

1- زن هایی هستند که با نعمتهایی مانند زیبایی، هوش و ثروت به دنیا می آیند؛ اما بزرگترین نعمت این است که در تمام زندگی تان دیگران را دوست داشته باشید؛ و همیشه دور و برتان پر از کسانی باشد که دوستتان دارند .

2- بعضی از زنها در گذشته زندگی می کنند و برخی همیشه برای آینده برنامه ریزی میکنند. اگر میخواهید از زندگی لذت ببرید؛ بهترین جایی که میتوانید حضور داشته باشید همین جا و همین الآن است .

3- ما در دنیایی رقابتی زندگی میکنیم. گاهی متوجه نیستیم برای آنکه چیزهای بهتری را از آن خود کنیم و یا بهتر از آن آنچه هستیم، باشیم. با اعضای خانواده،دوستان و سایر آشنایان تا چه حد رقابت میکنیم و برای این کار چقدر وقت و انرژی صرف میکنیم. باید بفهمیم که بسیاری از این رقابتها بیهوده هستند و باید بتوانیم از تمام چیزهای خوبی که داریم، لذت ببریم .

4- هر وقت شکست میخورید، رسیدن به آرامش مجدد دشوار است. تنها چیزی که مسلم است،این است که زندگی هم مانند گردش فصول، دوره ایی است و بهار سرانجام جای زمستان را میگیرد؛ گرچه ممکن است گاهی خیلی طول بکشد .

5- سعی کنید وقت بیشتری را در هوای آزاد و پاک بگذرانید. این کار نه تنها برای سلامتی شما مفید است؛ بلکه توانایی های ذهنی شما را نیز افزایش میدهد و باعث سرزندگی و نشاط بیشتر میشود .

6- زن ها به طور طبیعی حس ششم قوی دارند . اگر به افکار و احساسات غیر منتظره خود توجه کنید؛ از سلامتی و سعادت بیشتری برخوردار خواهید شد .

7- اگر بتوانید مقداری، حتی بسیار ناچیز، از وقت تان را که صرف کار و مشغله های معمول زندگی میکنید،به پیشرفت جنبه معنوی وجودتان اختصاص دهید؛ میتوانید به سوی آرامش ذهنی بیشتری گام بردارید .

 

 

 

 

 

 

 


[ یکشنبه 91/10/17 ] [ 8:12 عصر ] [ سعادت ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پیوندهای روزانه
امکانات وب


بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 21
کل بازدیدها: 201199