سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق و زندگی
 

1.هر وقت ناراحت و افسرده هستید، از خودتان بپرسید؛« الان چه کاری میتوانم بکنم نا حالم بهتر شود.» سپس همان کار را بکنید.

2. شادی و نشاط از مهربان بودن ناشی میشود، وقتی عصبانی و ناراحت هستید، سخت است مهربان باشید. عوض کردن عمیق راه و روش زندگی همیشه امکان پذیر است و همیشه میشود زندگی را طور دیگری دید. اما این کار را فقط شما میتوانید بکنید و هیچکس دیگری نمیتواند آنرا برایتان انجام دهد.

3. زنی که ساعات کاری اش را خودش تنظیم میکند، شادتر است. یکی از مهمترین چیزهائی که ارزش مبارزه را دارد، این استکه بتوانید آزادانه بهترین ساعت هائی را که دوست دارید، کارکنید؛ خودتان تعیین کنید.

4. ما در جامعه مصرفی زندگی میکنیم، که بسیاری از مردم از طریق تشویق کردن ما به خرید چیزهائی که به آنها نیاز نداریم، امرار معاش میکنند. شادی از درون ما می آیند، نه از چیزهائی که میخریم.

5.اگر اغلب اوقات بیمار هستید، آنهم بیماریهای جزئی و کم اهمیت، بد نیست از خودتان علتش را بپرسید. ایا این تنها راهی است که با آن میتوانید، توجه دیگران را به خود جلب کنید.

6. برای آنکه بتوانیم از زندگی کاملأ لذت ببریم، باید مراقب سلامتیمان باشیم. هرگز به دلیل مشغله زیاد از خودتان غافل نشوید.

7.فرض کنید در دنیای دیگری زندگی میکنید و از آنجا میتوانید زندگی فعلی تان را به دقت ببینید. چه کاری میتوانید بکنید تا شادتر باشید؟ چه تغییری را در زندگی تان لازم می بینید.

8.بچه ها خیلی میخندند و بزرگتزها کم میخندند. هر چه بیشتر به خودتان فرصت خندیدن بدهید، شادتر خواهید شد.

9.شادی توانائی دوست داشتن و دوست داشته شدن اشت. این کار به نظر ساده می آید، ولی یکی از دشوارترین چالشهای انسان در زندگی موفقیت در روابط شخصی است.

10. شادی، صبح بیدارشدن و مشتاقانه در انتظار روز بودن است.

11.شاد بودن، حق همه انسانهاست. اگر باعث ناراحتی دیگران شویم، هرگز نمیتوانیم شاد و خوشحال باشیم.

12.زنی شاد و خوشحال است که از انچه هست و آنچه هر روز انجام میدهد، لذت میبرد. راز داشتن یک زندگی شاد، پرورش یک ذهن شاد است.


[ جمعه 91/10/29 ] [ 1:7 عصر ] [ سعادت ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پیوندهای روزانه
امکانات وب


بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 21
کل بازدیدها: 201197